Vliegticket geboekt! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lotte Jong - WaarBenJij.nu Vliegticket geboekt! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lotte Jong - WaarBenJij.nu

Vliegticket geboekt!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

09 September 2014 | Nederland, Amsterdam

Oke... dit was even spannend! Met een bonkend hart op de bank, laptop op schoot met de gedachte: ga ik dit nu echt doen, ga ik echt op 'ok' drukken, ga ik echt mijn pincode invoeren. Resultaat: JA. IK HEB GEBOEKT! Zaterdag 15 november 2014 om 18:35 is het zover... Ik vlieg dan vanaf Schiphol naar Blantyre, Malawi. Ik kom daar op zondag om 14:00 (ongeveer) aan. Oftewel: een vlucht van 11 uur nog wat --> niet slecht! Ik moet echter wel drie keer overstappen, maar dat komt helemaal goed. Dit is dus mijn eerste hele korte berichtje, moet nog van alles regelen! Wil je op de hoogte blijven van mijn blog: meld je aan voor de mailinglist!

Liefs Lotte

  • 09 September 2014 - 18:39

    Mieke:

    Waar wat stoer! Lot in Afrika. Helemaal blij voor je.

  • 09 September 2014 - 18:56

    Morena:

    Spannend Lotte!!

  • 09 September 2014 - 19:22

    Willemijn:

    Heey lotte

    wat leuk! Hoe lang ga je weg en wat ga je doen daar?

    Grs willemijn

  • 09 September 2014 - 21:20

    Nadine:

    JAHOEEEE Echt zo leuk dat het nu echt echt is! Supertof dat je dit gaat doen, ik zou wel mee willen ;-) Succes met het geregel! XX

  • 09 September 2014 - 21:38

    Herma:

    Wat leuk! Wat ga je doen? Mijn dochter is 3 jaar geleden alweer, een maand naar Malawi geweest voor vrijwilligerswerk. Ik wil je volgen!

  • 13 September 2014 - 21:13

    Soumaya:

    wat leuk!!! :) je gaat het vast heel erg naar je zin hebben!!! een vriendin van me zit daar nu al een paar maanden voor co-schappen, heeft het erg naar dr zin. ze komt bijna terug maar zal vragen of ze nog tips heeft..
    spannend!! :D

  • 14 September 2014 - 11:48

    Very Koopmans :

    Hai Lotte,ik wens je heel veel plezier en sukses daar en ik vind het erg leuk om je te volgen.groetjes Very

  • 16 November 2014 - 21:42

    Morena:

    Lotteeeee! Veilig aangekomen???

  • 01 December 2014 - 10:46

    Pietje:

    vet cool

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 09 Sept. 2014
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 8144

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 26 Mei 2015

Afrika!

Landen bezocht: